FANDOM

AAARRRGGHH!

AAARRHH!!!

Informacje
Imię i Nazwisko Argamont
Tytuły Przyboczny
Płeć Mężczyzna
Wiek Nieznany
Rasa Troll Krubera
Przyjaciele Jim Lake, Jr.

Toby Domzalski
Blinky
Claire Nunez
Vendel

Wrogowie Gunmar
Przynależność Łowcy trolli
Status Żyje
Lokalizacja Targowisko o Kamiennym Sercu
Wygląd
Kolor oczu Zielone
Kolor włosów Zielone
Wzrost Nieznany
Przynależność
Rodzina
Bronie
Inne
Dubbing Oryginalny - Fred Tatasciore

Polski - Anrzej Blumenfeld

Debiut Początki cz.1

Aaarrrgghh! - ogromny troll rasy Krubera. Były oficer armii Gunmara, od momentu odejścia i dołączenia do dobrych trolli jest pacyfistą. Najlepszy przyjaciel Blinky'ego i Toby'ego. Umarł, ale wrócił do żywych w odcinku Kanjig-Aaarrr!!!.

Charakter Edytuj

Aaarrrgghh! z deklaracji jest pacyfistą, jednak ci co dobrze go znają, wiedzą, że wcale nim nie jest. Stara się być opanowanym i spokojnym, jednak sporadycznie zdarzają się mu napady furii i agresji, a z racji, że gotowy jest poświęcić się dla swoich przyjaciół, zdarza się mu również brać udział w walkach, mimo że tego unika.

Często mówi tylko skrawkami zdań lub popełnia błędy gramatyczne.

Wygląd Edytuj

Aaarrrgghh! jest ogromnym trollem. Ma dwa rogi na głowie. Posiada zielone oczy i po dwa wystające kły z dwóch stron ust. Tatuaże na rękach i nogach zazieleniają się na jego szarej skórze, kiedy wpada w furię. Z tyłu i z przodu ma długie zielone futro. Jego nos jest koloru fioletowego, a ze względu na specyficzną budowę, jego nozdrza są lekko zakrzywione.

Historia Edytuj

W przeszłości Aaarrrgghh! był jednym z wielkich generałów Gunmara, ale z czasem zmienił swój pogląd na świat. Zdradził swojego wodza i dołączył do dobrych trolli.

Niektórzy twierdzą, że gdyby Aaarrrgghh! nie odszedł od Gałganów to nie udałoby się wygrać w Bitwie pod Mostem Ściętej Głowy.

Umiejętności Edytuj

  • Wielka siła.
  • Ogromna furia i zaciekłość w walce.

Przezwisko Edytuj

Przezwisko Aaarrrgghh! wzięło się od okrzyku wrogów trolla, gdy ten ich zabijał: "Aaarrrgghh, nie rób tego!".

Relacje Edytuj

Z Blinky'm Edytuj

Aaarrrgghh! bardzo lubi swojego przyjaciela Blinkiego i jest gotowy zawsze stanąć w jego obronie. Nie chciał, aby Blinky dowiedział się o tym, że umiera by go nie martwić.

Z Jim'em Edytuj

Aaarrrgghh! szanował Jim'a od początku, ponieważ został Łowcą Trolli. Z tego powodu, że Aaarrrgghh! jest miły i sympatyczny oraz był jednym z pierwszych trolli, które Jim poznał, szybko narodziła się między nimi więź.

Z Toby'm Edytuj

Od kiedy Aaarrrgghh! zaczął pilnować domu Toby'ego, zaczęli być najlepszymi przyjaciółmi. Toby nazwał go "przybocznym". Są gotowi oddać za siebie życie. Z tego powodu, że Aaarrrgghh! jest miły i wrażliwy często mówią sobie wiele rzeczy. Lubią grać razem na konsoli w pokoju chłopca.

Ciekawostki Edytuj

  • Orginalnie w książce Aaarrrgghh! jest kobietą
  • Zarówno w serialu jak i w książce umiera, tyle że w książce to już na zawsze

Zobacz też Edytuj