FANDOM

Blinky

Sablink

Informacje
Imię i Nazwisko Blinkous Galadrigal
Tytuły Blinky
Płeć mężczyzna
Wiek 600 (około)
Rasa Troll
Przyjaciele Jim Lake, Jr.
Aaarrrgghh!
Toby
Claire Nuñez
Vendel
Wrogowie
Przynależność Łowcy Trolli

Targowisko

Status Żyje
Lokalizacja Targowisko
Wygląd
Kolor oczu Brązowe
Kolor włosów Zielone
Wzrost Nieznany
Przynależność
Rodzina Nieznana
Bronie Brak
Inne
Dubbing Kelsey Grammark

Grzegorz Pawlak

Debiut
Blinkous Galadrigal - nazywany Blinky, mentor Łowców Trolli, jego najlepszym przyjacielem jest Aaarrrgghh!

Charakter Edytuj

Blinky jest szczerym i przyjaznym trollem. Podobnie, jak inne trolle nie może wychodzić na zewnątrz, kiedy świeci słońce, ponieważ może skamienieć. Troll je wszystko, to czego nie jedzą ludzie. Z tego powodu, że Blinky lubi czytać książki ma sporą wiedzę na temat świata. Blinky potrafi nauczać innych i przekazuje im swoją wiedzę, ale często jednak nie udaje mu się wiele rzeczy. Troll lubi towarzystwo.

Wygląd Edytuj

Blinky ma 3 pary oczu, 2 z nich są pod sobą, a 1 obok. Jego pomarańczowy nos jest długi, przez co jego nozdrza są długie i cienkie. Ma 2 pary rąk i 1 parę nóg. Jego kolor jest niebieski. Z tyłu głowy ma 4 krótkie rogi, a pod nimi są krótkie włosy, których nie ma na czubku głowy, jak u ludzi. Jego uszy są po prawej i lewej stronie jego włosów. Bohater nosi brązowe spodenki z szelkami i torebką, która jest do tego przymocowana.

Historia Edytuj

W przeszłości Blinky szkolił Łowcę Trolli, który nazywał się Unkar Nieszczęsny. Już na swojej pierwszej misji umarł. Ponadto w przeszłości troll zaczynał tworzyć teorie spiskowe i starał się wyjaśnić to Vendelowi, który jednak uważał to za bzdurę. Przez jego opowieści, na które nie miał dowodu często inne trolle uważają go za paranoika, chociaż najprawdopodobniej opowieści były prawdą.

Ciekawostki Edytuj

Relacje Edytuj

Z Jim'em Edytuj

Blinky szanuje Jima, ale jednak często młodzieniec nie wykonuje jego poleceń, przez co Blinky uważał go czasami za lekkomyślnego. W prawdzie od razu Blinky widział potencjał w Jim'ie, ale dopiero z czasem zaczęła ich łączyć więź. Mentor Łowcy jest gotowy zrobić Jim'owi wszystko, tylko aby żył.

Z Toby'm Edytuj

Blinky dobrze porozumiewa się z Toby'm dosyć dobrze i szanuje człowieka, ponieważ jest przyjacielem Jim'a. Blinky wie, że Toby Domzalski dba o Jim'a, przez co Blinky jest spokojniejszy.

Zobacz też Edytuj