FANDOM

Draal Okrutnik - syn Kanjigara, wcześniejszego Łowcy Trolli. Najpierw nie lubił Jim'a Lake'a, ale gdy ten go pokonał w walce zaczął mu oddawać szacunek, a nawet został jego strażnikiem domu.

Draal jest bardzo starym trollem - ma kilka tysięcy lat, jak wynika z odcinka 21 sezonu 1 - kiedy Bobek wspomina, że Draal znał jednego z pierwszych Łowców Trolli: Voltara Nienasyconego.

Draal i Kanjigar mieli bardzo silną więź - walczyli ramię w ramię w bitwach z Gałganami. Jednak kiedy Amulet Światłości wybrał Kanjigara na następnego Łowcę Trolli, zdystansował się on od Draala, aby go chronić.

Wygląd Edytuj

Draal jest bardzo dużym i umięśnionym trollem. Na plecach posiada liczne kolce, a jego skóra jest niebieskiego koloru. Kolce posiada również na przedramionach. Ma żółte oczy z czarną źrenicą, a na jego głowie znajduje się sześć białych rogów - dwa malutkie po środku, następne dwa po prawej i po lewej, czyli te największe i na końcu po tych samych stronach dwa nieco zmniejszone od wcześniejszych dwóch innych średniej wielkości rogi. Nosi spodenki, a na przedramieniu prawej ręki posiada skórzaną bransoletę. Do nosa ma przyczepiony kolczyk w kształcie koła. Traci swoją prawą rękę podczas wyjmowania Amuletu Światłości z Mostu Ściętej Głowy. Zastąpił ją później metalową protezą.

Charakter Edytuj

Z początku Draal jest postacią bardzo niemiłą, a wręcz chamską w stosunku do Jim'a. Wynika to z tego, że troll chce być Łowcą Trolli tak, jak jego ojciec Kanjigar. Jednak Jim Lake pokonuje go w pojedynku o to, kto ostatecznie powinien otrzymać wcześniej wspomniany tytuł.

Już po porażce Draal bardzo zmienił swój stosunek do Jima, jak również i swój charakter. Od tamtej pory oddawał mu szacunek, a nawet postanowił być jego strażnikiem domu. Jim Lake przyjmuje te propozycję. Od tej sytuacji Draal jest już uprzejmy, a nawet czasami i pomaga swojemu przyjacielowi podejmować różne decyzje. Jest miły, bardziej tolerancyjny i mniej wybuchowy.