FANDOM

Gatto

Gatto

Informacje
Imię i Nazwisko Gatto
Tytuły Władca Ojos del Salado
Płeć Meżczyzna
Wiek
Rasa Wulkaniczny Troll
Przyjaciele Vendel
Wrogowie Jim Lake, Jr.

Toby Domzalski

Claire Nuñez

Blinky

Aaarrrgghh!

Przynależność
Status Żyje
Lokalizacja Ojos del Salado
Wygląd
Kolor oczu Czerwone
Kolor włosów
Wzrost Ogromny
Przynależność
Rodzina
Bronie
Inne
Dubbing "Polski" Dariusz Odija
Debiut Wielka Wyprawa

Gatto - wulkaniczny troll ogromnych rozmiarów rządzący w Ojos del Salado w Argentynie. Jest on również członkiem Trybunału Trolli.

Charakter Edytuj

Gatto jest samolubnym i bardzo nieprzyjemnym przedstawicielem swojej rasy. Gromadzi w swoim żołądku skarby, tylko po to, aby przyciągnąć do siebie inne osoby, które później zjada. Często przez "pomyłkę" pochłania też i swoich poddanych.

Wygląd Edytuj

Władca Ojos del Salado jest ogromnych rozmiarów i większość czasu siedzi obok wulkanu, gdzie jest dokarmiany przez swoich poddanych. Ma płonące oczy, a jego wnętrze wypełnione jest płynną lawą.

W razie potrzeby przemieszczenia się, potrafi oddzielić swoje oczy, nos i usta. Robi tak np. w przypadku konieczności udania się na obrady Trybunału Trolli.

Historia Edytuj

Sezon Pierwszy Edytuj

Gatto po raz pierwszy występuje w odcinku Wielka Wyprawa, kiedy bohaterowie przybywają do Ojos del Salado, aby odnaleźć Kamień Narodzin. Daje on im wtedy do rozwiązania zagadkę, dzięki której mogliby dostać się do jego żołądka. Ostatecznie rozwiązuje ją Claire, a cała piątka wchodzi do jego buzi, skąd spadają do miejsca, do którego chcieli się dostać. Kiedy już zdobyli jeden z triumbrików i udało im się wyjść, Gatto wysyła wulkaniczne trolle, aby pojmały tych, którzy uciekli z jego skarbem, jednak im się to nie udaje.

W innym odcinku, Jim i przyjaciele ponownie odwiedzają Gatto, by wykraść z jego skarbca inny magiczny artefakt - tym razem jest to Kajrosekt.