FANDOM

Nie Enrique - Zmiennokształtny troll małych rozmiarów (takich co dziecko), gdyż w swojej ludzkiej postaci jest malutkim bratem Claire Nuñez

Charakter Edytuj

Ten Zmiennokształtny troll myśli praktycznie, tylko o sobie, ale od czasu gdy poznał bardziej Claire Nuñez zmienił swoje postępowanie. Troszkę bardziej dba o innych i czuje się winny za to, że Claire straciła swojego brata - Enrique Nuñez'a. Lubi imprezować i mniej interesuje się planami Gunmara, a z czasem nawet od nich odchodzi i dołącza do dobrych.

Wygląd Edytuj

W swojej ludzkiej postaci Nie Enrique wygląda oczywiście, jak Enrique Nuñez. Ma jasne blond włosy i dziecięcy wzrost i wszystkie małe kończyny.

Jako troll Nie Enrique posiada na głowie czarny, zaniedbany irokez, a jego uszy idą do góry. Z buzi wystaje mu po dwa zęby z prawej i lewej strony - są one jednak małe. Jego skóra ma ciemnozielony kolor, a na stopach i dłoniach małe pazurki. Zawsze nosi białą pieluchę.

Historia Edytuj

Przed serialem Edytuj

Wiadomo, że Nie Enrique żył w Krainie Cieni.

Sezon Pierwszy Edytuj

Po śmierci Gladys Gunmar wysyła nowego Zmiennokształtnego, a Gobliny zabierają małego Enrique Nuñez'a. To właśnie Jim Lake, Jr., jako pierwszy odkrywa, że Nie Enrique jest Zmiennokształtnym trollem po tym, jak tamten zaczyna się dziwnie zachowywać. Łowca Trolli postanawia jednak nie mówić o tym Claire i opuszcza jej dom, po czym Nie Enrique wciąż szpieguje dla Bulara.

To właśnie on wyjawił informacje na temat, gdzie znajduje się Most Ściętej Głowy, a nawet pomógł w identyfikacji Stricklander'a i przeszukaniu jego biura. Kiedy następuje druga bitwa o Most Ściętej Głowy Nie Enrique dyskretnie pomaga dobrym trollom i ludziom, chociaż sam prawie nie wpadł do portalu. Po zakończeniu bitwy i zwycięstwie dobrych ten Zmiennokształtny zaczął lubić swoje życie, a nawet swoją przybraną siostrę Claire, która po odkryciu prawdy o trollach i o nim postanawia zaopiekować się nim.

Sezon Drugi Edytuj

Kiedy do świata ludzi z Krainy Cieni powrócił Enrique Nuñez troll chciał opuścić Arcadię w poszukiwaniu innego życia, ale jego przybrana siostra namówiła go, aby ten został. W odcinku W poszukiwaniu lekarstwa Nie Enrique odnajduje, gdzie schowane są odłamki Mostu Ściętej Głowy i pomaga Claire przetransportować wszystko przez portal.